משחוק – גיימיפיקציה בחינוך

משחוק – גיימיפיקציה

שימוש במאפיינים משחקיים בכיתה

משחקים יוצרים עולמות מרתקים ומהנים הדורשים מהשחקנים חשיבה ופתרון בעיות מורכבות, בהרצאה זו אציג עקרונות הוראה שאנשי חינוך צריכים לאמץ ממפתחי משחקים על-מנת להפוך את חווית הלמידה למהנה יותר.

לקריאת הכתבה המלאה


משחק וחזרה על החומר

שימוש בתוכנת Kahoot ליצור חידון, המבוסס על שאלות רב ברירה (מבחן אמריקאי) מתוזמנות. המשחק עצמו מתבצע באמצעות טאבלטים או טלפונים ניידים.

למשחק יש את כל המאפיינים של גיימיפיקציה בכיתה: השתתפות של כל התלמידים, תחרות, ניקוד, הנעה לפעולה, למידה חווייתית.

לקריאת הכתבה המלאה


מי רוצה להיות מליונר

מחפשים דרך מעניינת ויצירתית לחזור עם התלמידים על החומר? ניסיתם משחק?

את המשחק מי רוצה להיות מיליונר כולם מכירים, נכון? את המבנה של מבחן אמריקאי גם כולם מכירים. אז למה לא לחבר בין השניים? במקום שאלות במבחן – שאלות במשחק מי רוצה להיות מליונר.

לקריאת הכתבה המלאה

Class Dojo – משחוק וקהילה לומדת

classDogoSiteClassDojo הוא כלי דיגיטלי המאפשר יצירת קהילת לומדת המשתפת בין המורים התלמידים וההורים את מה שנלמד בכיתה באמצעות תמונות, סרטונים והודעות.
אחד מהמאפיינים הבולטים של ClassDojo הוא שימוש בגיימיפיקציה (משחוק) ליצירת שינוי התנהגות ועידוד פעילות בקרב תלמידי הכיתה.

לקריאת הכתבה המלאה