אודות

שלום,
שמי יעל, ואני מנהלת את הבלוג הזה במטרה להעלות נושאים שקשורים בעיצוב ופיתוח משחקים, ושילוב משחקים וגיימיפיקציה בחינוך ובתחומים אחרים. אני בעלת תואר שני בחינוך ובוגרת של התכנית לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב במכללה האקדמית בית ברל.
מטרה נוספת של הבלוג היא ללמד ילדים צעירים, ללא ידע מוקדם בתכנות לפתח משחק מחשב /משחק דיגיטלי ולכן העליתי לבלוג מספר פוסטים הכוללים מדריכים לפיתוח ויצירת משחק מחשב משלב הרעיון דרך תכנון המסכים ועד ליצירה של המשחק עצמו. באתר תוכלו למצוא גם מדריכים מקוצרים לבניית משחק מחשב פשוט, למי שמעוניין בפיתוח מהיר של משחק מחשב.

מורים המעוניינים לשלב משחוק (גיימיפיקציה) ומשחקי מחשב בכיתה, ימצאו גם הם כלים ומדריכים באתר איך לשלב משחקים כדי להפוך את הלמידה למשמעותית.


הבלוג – GameStudies הוקם בתחילה כאתר שנועד לשמש במה עבור מפתחים ומעצבי משחקי מחשב בארץ, אבל איך שהתגלגלו הדברים ומאז שהתחלתי ללמד את התכנית לפיתוח משחקים בחטיבת הביניים בראשון, השתנה הקונספט של האתר והפורום ומשחקי המחשב הפכו לחלק העיקרי שבו.

ביחד עם זה, האפשרויות הרבות של הבלוג של Word Press בעברית הביאו אותי להחלטה להציג את כל התכנים בבלוג עצמו, כך אני מקווה לשמור על הרעיון של במה למפתחים ומעצבי משחקי מחשב.

אז אתם מוזמנים להצטרף לדיונים, להתעדכן, להגיב, לשתף, ואם יש מי מבינכם שרוצה לכתוב בנושא מסוים, הקשור למשחקי מחשב כמובן, בבקשה צרו איתי קשר ואני אשמח לצרף אתכם ככותבים אורחים או קבועים בבלוג.

כאן אני מצרפת את הטקסט המקורי שפרסמנו באתר GameStudies בעמוד About:

Gamestudies.co.il is a space dedicated to contribute to the continuous interactive relationships and uninterrupted touch and communication between game designers, the game Industry, teachers and students from various institutions and all those that believe, like us, that gaming is part of the actual culture and that "it is here to stay".

The site aims embrace the possibility to offer a space to create and maintain a dynamic dialogue among national and international gamers and game designers and generally among the philo-gaming and philo new-media community. We pursue to develop an aesthetic and ludic attitude toward the role gaming is playing in contemporain culture, art and technology. Nevertheless we conserve a critic attitude toward game-culture. Our creative activity is based on research and our innovative ambition is meant to create a "cutting- edge" state of mind and innovative ways of game thinking and designing. We believe that through designing and criticizing games we participate in one of the most advanced techno-cultural developments that are actually convulsing many conventional definitions. Cognition, learning, perception, text, design, sound, virtual worlds, writing and reading and generally art creation will never will be defined again the way they were defined before games massive apparition in the cultural scene.
This basic premise motivates considering games as cultural traces mixing old and even unknown yet beliefs and thoughts. We kindly invite you to participate in our site and join our community.
(Professor Diana Silberman Keller, 1950-2009)

This site was an initiative of Professor Diana Silberman Keller and myself.
Professor Diana Silberman Keller was the Academic and content manager of the site and together we build a place for students, teachers and game designers in the game industry.
The site will continue to be updated, to make it the space Diana saw in her vision.

Yael Hakshurain, Webmaster