הכשרה מקצועית בפיתוח חדרי בריחה דיגיטליים

פיתוח יחידת לימוד מבוססת חדר בריחה דיגיטלי
1. הכרת שלבי פיתוח פרויקט דיגיטלי, הכרת כלים דיגיטליים ליצירת משחקי בריחה דיגיטליים
2. הקניית עקרונות בפיתוח משחק דיגיטלי פדגוגי, כתיבת חידות וסיפור משחק
3. פיתוח חשיבה יצירתית – שילוב מרכיבים דיגיטליים בפרויקט פדגוגי
4. התנסות מעשית בתכנון ובפיתוח משחק בריחה דיגיטלי פדגוגי

נושאי לימוד מרכזיים
1. הכרת כלים דיגיטליים לפיתוח משחק דיגיטלי, איתור ושימוש הוגן במידע
2. כתיבת מסמך אפיון, תכנון ועיצוב מסכים, כתיבת מסמך פתרונות והנחיות למפעיל
3. פיתוח חידות פדגוגיות, דגשים על הבדלים בין חידה לשאלה

מה נלמד במסגרת ההכשרה?
נלמד לפתח משחק בריחה דיגיטלי מבוסס יחידת לימוד בתחום התוכן אותו אתם מלמדים בפועל. 
נלמד לפתח חידה גרפית בתחום תוכן פדגוגי ופעילות הדורשת מיומנויות מסדר חשיבה גבוה.
לסילבוס המלא לחצו כאן.

מטרות ההכשרה

לרישום להכשרה ומידע על תאריכי המפגשים היכנסו לקישור באתר ההזמנות של מכון מופ”ת

מורים ומורות בכל שלבי החינוך ובכל מגזרי הפיקוח המעוניינים בפיתוח מקצועי.

נדרש ידע בסיסי בעבודה עם כלים דיגיטליים ובגלישה באינטרנט (חיפוש, שמירה והעלאה של קבצי מדיה, גלישה באינטרנט, ידע בסיסי בעבודה עם מצגות ומסמכים)  

ההכשרה מתוכננת לאפריל 2024 ותתקיים באופן מקוון.
עשרה מפגשים בשעות הערב בימי רביעי בין השעות 18:30 – 21:00. 

* ההכשרה במסגרת סדנאות המכון הארצי למחקר ופיתוח בהכשרת מורים ובחינוך. 
* ההכשרה תפתח במינימום של 30 משתתפים.
* ההכשרה היא חלק ממחקר המבוצע על ידי מנחת ההכשרה, המשתתפים יתבקשו למלא שאלוני עמדות בתחילת ההכשרה ובסופה. השאלונים אנונימיים ואינם משפיעים על ההשתתפות בסדנה בפועל. לא ישמר מידע אישי על המשתתפים ולא יעשה שימוש במידע מעבר למחקר. 
ניתוח תוצרי למידה – מורים שיביעו הסכמתם לכך ישתתפו בהמשך המחקר – ניתוח תוצרי הלמידה וראיון אישי.

יעל חקשוריאן, מומחית לשילוב טכנולוגיה ומשחקים בחינוך, התמחות בפיתוח חדרי בריחה ומשחקים דיגיטליים. דוקטורנטית לחינוך, מרצה בתכניות לתואר ראשון ותואר שני בפקולטות לחינוך ולאמנויות בסמינר הקיבוצים. קראו בהרחבה

שלחו לי הודעה כאשר יפתח הרישום להכשרה!

הטופס נכתב בלשון נקבה אך מיועד לשני המינים.

    באיזה שלבי חינוך את מלמדת?

    איך שמעת על ההכשרה?

    בטופס זה נעשה שימוש ב-Akismet, כדי למנוע ספאם.