Sheepish – משחק פלאש

בפוסט תערוכת משחקים של בוגרי משחקולוגיה בפסטיבל אייקון סקרתי כמה מהמשחקים, שבוגרי התכנית השנה הציגו כפרויקט גמר. משחק נוסף שגירסה שלו הועלה לרשת הוא Sheepish, מבוסס פלאש.

המשחק Sheepish פותח ע”י צוות דקס, ומתבסס על היכולת להשתמש בשתי הידיים באופן דומיננטי (Ambidexterity).

חברי הצוות הם יעל רוסקיס, איתמר שטורם ורואן שבתאי. רואן ניהלה את הפרוייקט ויצרה את הארט. יעל, מרפאה בעיסוק הייתה אחראית על המוצר ואיתמר אחראי על פיתוח הקוד, כשמטרתם ליצור משחק לאימון המוח על ידי שיפור השימוש בשתי הידיים בו זמנית, וכך נולד – Sheepish. ההברקה להשתמש בשני עכברים כממשק משתמש, הגיעה מחברתם לכיתה תמי גדות.

צוות דקס
יעל מסבירה כי שיפור שיתוף הפעולה בין שתי הידיים תורם לפעילויות יומיומיות רבות משאנחנו שמים לב והשלושה מכוונים את המשחק לשיפור איכות החיים של כל שחקן באשר הוא, וגם למוסדות שיקומיים ונפגעי שבץ אשר יפיקו ממנו ערך רב.
סיפור המשחק הוא של רועת צאן שנשלחת על ידי אביה החולה להוביל את עדר הכבשים של המשפחה לשטחי מרעה ירוקים, על השחקן לעזור לה במשימה, תוך שימוש בכלב הרועים הנאמן שלה.

sheepish

רואן מציינת בשם הצוות כי עברה עליהם שנה חשובה ומהנה בבית ברל, עם סגל מרצים מצויין ממנו ספגו מוטיבציה רבה וידע רחב. “אנחנו בהחלט מתכוונים לקחת את זה קדימה, ולהשתלב בזירת המשחקים.”

שיהיה בהצלחה!

שחקו עכשיו ב-Sheepish

כתיבת תגובה