הגדרת עורך סאונד בתוכנת Game Maker

תוכנת Game Maker מאפשרת להגדיר תוכנות לעריכה של תמונות, קבצי קוד וסאונד. בשונה מתמונות וקוד, שאותם ניתן לערוך בתוך תוכנת Game Maker, כדי לערוך קבצי סאונד תהיו חייבים לעבור לתוכנה חיצונית.

Game Maker מאפשרת להגדיר את התוכנה שתהיה ברירת המחדל עבור עריכת קבצי סאונד ביצירת המשחק.

שלבי הגדרת עורך סאונד

1. בתפריט הראשי בחרו באפשרות Preferences שבלשונית File

preferences

2. בחלון המאפיינים שיפתח בחרו בלשונית האחרונה – Editors

Editors

שימו לב, לעריכת תמונות וקוד ברירת המחדל היא של העורכים המובנים בתוך Game Maker.
בצד שמאל מופיעות אפשרויות עריכת קבצי סאונד שבהם תומכת התוכנה: WAV, MIDI, MP3. תוכלו להגדיר את אותו עורך עבור שלושתם, או עורך שונה לכל אחד מהם.

3. לחצו על הכפתור לבחירת נתיב (הכפתור עם 3 הנקודות עליו) כדי להגדיר את נתיב התוכנה לעריכה. בד”כ התוכנות מותקנות בספריית Program files שבכונן C. שימו לב שסימנתם את קובץ ההפעלה של התוכנה שהוא בעלת סיומת exe ולא קיצור דרך כלשהו אם קיים אצלכם. במקרה זה בחרתי בתוכנת Audacity שהיא תוכנת חינמית לעריכת קבצי סאונד.

editors

4. חזרו על הפעולה לכל סוגי הקבצים

5. לסיום לחצו על OK

בפעם הבא שתפתחו קובץ סאונד בתוכנת Game Maker ותלחצו על Edit Sound הקובץ הנבחר יפתח בתוכנת העריכה שבחרתם:

edit Sound

פשוט וקל.

כתיבת תגובה